Do kdy můžu nakoupit, aby mi do Vánoc balíček přišel?

V případě skladových produktů a zvolení přepravní společnosti DPD vyexpedujeme každou objednávku vytvořenou do 20.12. do 15:00h. Balíček by měl být do Vánoc u Vás. 

Co když zakoupený produkt nebude sedět?
V případě, že Vám produkt nebude sedět ho můžete pohodlně vrátit, nebo vyměnit až do 31.1.2023. Všechno ohledně vrácení, nebo výměny naleznete zde.

Nemám jistotu ve velikosti, co mám dělat?

V případě, že si nejste jistí velikostí, pomůže Vám náš pomocník s výběrem velikostí. Navíc nás kdykoliv můžete kontaktovat na [email protected], nebo [email protected] a produkt Vám osobně změříme.

Je možné dodatečně změnit místo doručení? 

Ano, před předáním zásilky dopravci je možné kontaktovat naši zákaznickou linku a adresu dodání upravit. Jakmile je zásilka předána dopravci, můžete se obrátit na kontaktní telefon daného dopravce, který obdržíte v den odeslání e-mailem. 

Jak mohu objednávku zrušit? 

Pokud nebylo objednané zboží dosud předáno dopravci, zavolejte na naši zákaznickou linku nebo nás kontaktujte emailem.

Kolik zaplatím za poštovné? 

V případě přepravce Zásilkovna je poštovné zdarma při nákupu nad 1 399 Kč. Přepravní společnost DPD Vám balíček doručí zdarma při překročení hranice nákupu nad 1 899 Kč.

Lze vyzvednout zboží osobně? 

Ano, lze. Na naší prodejně ve Zlíně jsme Vám plně k dispozici dle otevírací doby. Více info zde. O Vánocích dokonce díky prodejně AD Sport stíháte LAST MINUTE nákupy vánočních dárků. Pokud si vytvoříte objednávku 23.12. nejpozději do 11:00h, Vaši objednávku si ještě ten den můžete vyzvednout do 12:00h.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám!