Postup při vrácení zboží

Pro vrácení nepoužitého a nepoškozeného zboží můžete využít zákonnou lhůtu 14 dnů od obdržení zásilky nebo prodloužené lhůty pro vrácení zboží do 30. dne od obdržení. Zboží vracejte v původním nepoškozeném, nepopsaném obale s visačkami.  Bližší informace a podmínky prodloužené lhůty naleznete zde.

Vrátit zboží můžete dvěma způsoby.

1

Zašlete zboží přes Zásilkovnu.

zasilkovna-zluta.png (4 KB)

Obsluze sdělte kód 91619071.

Následně si od obsluhy vyžádejte potvrzení o převzetí balíku.
Tato služba je zpoplatněna 49 Kč, které vám odečteme z refundované částky.

2

Na vlastní náklady zašlete zásilku jakoukoliv dopravní společností na adresu:

 

MAV Trading s.r.o.
Broučkova 7150
76001  Zlín
E: [email protected]
T: +420 607 817 691

split.png (6 KB)

Postup vrácení zboží:

navratkovy-list.png (8 KB)

1. Vyplňte návratkový list:

Vyplněný návratkový list přidejte do zásilky ke zboží.

Návratkový list AD Sport.cz

box.png (9 KB)

2. Zabalte svůj balík:

Produkt i s návratkovým listem zabalte do neprůsvitného obalu. Dbejte na to, že oblečení musí mít visačku a krabice od bot nesmí být popsaná, ani polepená.

zabaeny-balik.png (9 KB)

3. Pošlete vaše vrácené zboží:

Zabalený balík odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.

box-do-domu.png (9 KB)

4. Po doručení vaší zásilky zpět na náš sklad bude zahajen proces vrácení zboží.

Částku za vrácené zboží zasíláme do 14ti dnů od dodání zboží na náš sklad. 

split.png (6 KB)

Výměny a vrácení zboží vyřizujeme zpravidla do 14 dní od zpětného přijetí zásilky na náš sklad. Pokud budete chtít zjistit, zda zboží přišlo zpět na náš sklad, sledujte prosím trasování Vaší zpětné zásilky. Trasovací číslo ke zpětné zásilce obdržíte od Vámi zvoleného dopravce. Potvrzení ke zpětné zásilce obsahující trasovací číslo, si vždy uschovejte. Prosíme Vás o kontaktování našeho zákaznického servisu až v případě, že ani do 14 dnů od Vámi provedeného odeslání zpětné zásilky, neobdržíte žádnou zpětnou vazbu. Děkujeme Vám za pochopení.

UPOZORNĚNÍ! 

V případě, že Kupující odstoupí od Kupní smlouvy v zákonné 14denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní, je prokazatelně používané nebo poškozené, má Provozovatel vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody a je oprávněn si takto vzniklý nárok na náhradu škody jednostranně započíst na pohledávku Kupujícího vůči Prodávajícímu na vrácení Kupní ceny. Provozovatel v takovém případě vrací Kupujícímu jen takto sníženou Kupní cenu. 

Vzniklý nárok na náhradu škody je vyčíslen s ohledem na rozsah poškození a míru používání zboží. Upozorňujeme, že může činit až 90% z Kupní ceny! Doporučujeme tedy, v případě, že si Kupující není zvolenou velikosti jistý, před použitím zboží důkladně vyzkoušet na čistém a měkkém povrchu. V případě textilu doporučujeme vyzkoušet velikost před vypráním a odstřihnutím informačních cedulek. Upozorňujeme Vás, že spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit!

 

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Stačí nám napsat nebo zavolat.