Výměny a vrácení zboží vyřizujeme zpravidla do 14 dní od zpětného přijetí zásilky na náš sklad. Pokud budete chtít zjistit, zda zboží přišlo zpět na náš sklad, sledujte prosím trasování Vaší zpětné zásilky. Trasovací číslo ke zpětné zásilce obdržíte od Vámi zvoleného dopravce. Potvrzení ke zpětné zásilce obsahující trasovací číslo, si vždy uschovejte. Prosíme Vás o kontaktování našeho zákaznického servisu až v případě, že ani do 14 dnů od Vámi provedeného odeslání zpětné zásilky, neobdržíte žádnou zpětnou vazbu. Děkujeme Vám za pochopení.
UPOZORNĚNÍ!
V případě, že Kupující odstoupí od Kupní smlouvy v zákonné 14denní lhůtě a vrácené zboží není kompletní, je prokazatelně používané nebo poškozené, má Provozovatel vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody a je oprávněn si takto vzniklý nárok na náhradu škody jednostranně započíst na pohledávku Kupujícího vůči Prodávajícímu na vrácení Kupní ceny. Provozovatel v takovém případě vrací Kupujícímu jen takto sníženou Kupní cenu.
Vzniklý nárok na náhradu škody je vyčíslen s ohledem na rozsah poškození a míru používání zboží. Upozorňujeme, že může činit až 90% z Kupní ceny! Doporučujeme tedy, v případě, že si Kupující není zvolenou velikosti jistý, před použitím zboží důkladně vyzkoušet na čistém a měkkém povrchu. V případě textilu doporučujeme vyzkoušet velikost před vypráním a odstřihnutím informačních cedulek. Upozorňujeme Vás, že spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit!