Postup při výměně zboží

Pro výměnu nepoužitého a nepoškozeného zboží můžete využít zákonnou lhůtu 14 dnů od obdržení zásilky nebo prodloužené lhůty pro výměnu zboží do 30. dne od obdržení. Zboží vyměňujeme pouze v původním nepoškozeném, nepopsaném obale s visačkami.  Bližší informace a podmínky prodloužené lhůty naleznete zde.

Zboží můžete zaslat následujícím způsobem: 

Na vlastní náklady zašlete zásilku jakoukoliv dopravní společností na adresu

 

MAV Trading s.r.o.
Broučkova 7150
76001  Zlín
E: [email protected]
T: +420 607 817 691

Zboží odešlete zpět v původním neporušeném (nepoškozeném) obalu, bez známek použití, kompletní (včetně příslušenství). V případě, že balíček k nám bude odeslán na dobírku, nebude od přepravce převzat.

V případě zaslání použitého zboží nebude výměna akceptována! 

Doporučujeme tedy, v případě, že si Kupující není zvolenou velikosti jistý, před použitím zboží důkladně vyzkoušet na čistém a měkkém povrchu.

V případě textilu doporučujeme vyzkoušet velikost před vypráním a odstřihnutím informačních cedulek.

split.png (6 KB)

Postup výměně zboží:

navratkovy-list.png (8 KB)

1. Vyplňte návratkový list

Vyplněný návratkový list přidejte do zásilky ke zboží.

Návratkový list AD Sport.cz

 

box.png (9 KB)

2. Zabalte svůj balík

Produkt i s návratkovým listem zabalte do neprůsvitného obalu. V případě vrácení či výměny, například bot, prosím, abyste dbali na to, že originální krabice nebude nikterak poškozena (lepící páskou či popisem).

zabaeny-balik.png (9 KB)

3. Pošlete vaše zboží na výměnu

Výměna je bezplatná, není zde účtován žádný manipulační poplatek. Hradí se pouze náklady na zaslání starého zboží k nám a nového artiklu k Vám.

box-do-domu.png (9 KB)

4. Po doručení vaší zásilky na náš sklad

Jakmile začneme váš balíček zpracovávat, budeme vás informovat emailem. Zásilky zpracováváme postupně, proto prosíme o trpělivost. 

split.png (6 KB)

UPOZORNĚNÍ! 

V návratkovém listu prosíme o zvolení, jakým způsobem si přejete uhradit náklady na dopravu. V případě, že nevyberete ani jednu z možností, zásilka bude odeslána automaticky na dobírku (+ 39 Kč).

Výměny a vrácení zboží vyřizujeme zpravidla do 14 dní od zpětného přijetí zásilky na náš sklad. Pokud budete chtít zjistit, zda zboží přišlo zpět na náš sklad, sledujte prosím trasování Vaší zpětné zásilky. Trasovací číslo ke zpětné zásilce obdržíte od Vámi zvoleného dopravce. Potvrzení ke zpětné zásilce obsahující trasovací číslo, si vždy uschovejte. Prosíme Vás o kontaktování našeho zákaznického servisu až v případě, že ani do 14 dnů od Vámi provedeného odeslání zpětné zásilky, neobdržíte žádnou zpětnou vazbu. Děkujeme Vám za pochopení.

Upozorňujeme Vás, že spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit!

 

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Stačí nám napsat nebo zavolat.